Alla inlägg den 4 november 2010

Av litenida88 - 4 november 2010 11:10

Slut på denna blogg nu, min nya är idoosundin.blogg.se

mkt bättre... sees där

Av litenida88 - 4 november 2010 10:14

Ja tiden rinner som sagt iväg, har sagt de förr men säger de ännu... Redan november, vart tog tiden vägen!?


Och ja va är de som har hänt då?!

Inget spec faktist, har bara tagit de lugnt, i Tisdags var vi då på Allstar och såg Skellefteå - Timrå, förlust 4-1, men dom spela riktigt dåligt ;(


Idag blire ännu en match, AIK - Djurgården... Sen senare i Nov spelar Modo hemma mot Timrå, lutar åt att man kanske tar sig en svängom ner, skulle vara riktigt kul o se "live", har vart på ngr matcher förr, men roligast då de är derby.


O ja idag ska jag ännu möblera om rummet, tycker om de.. Jag kan ha på ett sätt ett tag, sen vill jag "förnya" mig, så de blir lite huller om buller om ett tag...


Och jag ska ev ner och kika på gardiner, jag har blivit som en liten hemma fru känns de som :) Men jag ska ju trots allt försöka att stå ut med att bo här ett tag till med...


Nog om allt, nu ska jag ta o kolla lite andra bloggar, samt klä på mig och börja dagen :)


Tjingeling 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards