Alla inlägg under maj 2009

Av litenida88 - 28 maj 2009 23:43

Ja i helgen blir det fullspäckad, imorrn är det brännbollsyran, så ska kika på den o lär inte komma i säng i första taget, sedan lördag morgon kl. 8 bär det av ner mot föräldrarna, mamma ska ha öppet hus för släkten, så ska bli skoj, sedan på sönda ska jag åka buss, ska åka introd.. Ska åka ner t Uppsala, sedan upp till Gävle, sedan upp till S-vall o vänta på Ume bussen.. Kommer bli en lång dag, men tur man är halvt ledig på måndag, ska träffa gruppen kl. 10.


Ja o nu börjar det bli sommar här, riktigt härligt, kan gå i leggins o linne...


Nä nu snart kommer John Blund!


På återseende..


Pusshej

Av litenida88 - 27 maj 2009 21:48

Ja idag har man sutte på skolan o pluggat, men har fått ganska mkt gjort. Men är ganska så less nu..

O här är det storm typ blåser kallt.. Så nu vill man ju helst vara på landet sitta framför en öppen eld, än att sitta på rummet o mögla.. haha..


Nä orkar inte skriva ngt mer, på återseende..


Pusshej

Av litenida88 - 26 maj 2009 20:51

Vad ont jag har i höften o låret... Skuille ut o springa idag, men gick inte, de gjorde ont i höften o låret, de kändes som att någon slog bort benet på mig o de konstiga nu är att de är de andra benet inte de jag skadade mej på, men kanske har belastat det konstigt..


Så tänkte väl gymma, men kände inte för gymmet heller inte på tr humör när man har ont o inte kan gå så bra...


O vill inte riskera att ngt ska gå sönder nu när man ska jobba i sommar, har inte lust att gå på kryckor o bo hemma, då dör ja hellre.. :P haha nä men ja orkar nog inte bo hemma så mkt i sommar..


Nä ska läsa lite tidningar nu, sen blire nog TV..


PussHej

Av litenida88 - 25 maj 2009 22:43

Ja idag har man shoppat ganska rejält.. Men hitta iaf lite saker, hittade en peak tröja på rea inte illa.. Ja sen hitta man lite mer men orka inte skriva ner allt..


Ja o sen åt man rullkebab med Pellis, riktigt gott.. Imorrn ska vi göra klart skolarbetet, skrev lite nu om utvärderingen, den skulle visst va inne idag, men kan skylla på FC.. hihi..


Ja o nu sitter man i sängen med datan i famnen, gillar min dator o ibland inte, tycker den är stor o klumpig nog för att den är de, men ibland så kan den va bra...


Nä nu ska ja läsa lite andra bloggar sen kommer nog snart John Blund..


PussHej

Av litenida88 - 24 maj 2009 15:16

Var det igår, var ner en sväng, men skulle åkt ner tidigare, gick iaf in på O´learys... Kom inte in ngn stans eller Ellen kom inte in hon har inte fyllt 20 än.. Men snart så.. Aja o nästa helg är det brännbollsyran, sen drar man hem på lördag o på söndag morgon drar man t Uppsala, ska åka introd på bussen.. Så min sönda kommer bestå av buss åkandet... Men ska nog gå bra..


Aja vet inte va ja ska skriva.. Återkommer med uppdatering senare kanske..


Pusshejs

Av litenida88 - 23 maj 2009 15:25

Hade jag det igår, Jag o Ellen for iväg till Jessica o kika hur hon o hennes kille bodde i ny lght.. Verkligen nice... Nu behöver dom bara få ordning på allt så kommer de bli super fint ;) haha.. Nä de var faktist en fin lght... Vi gjorde inte så mkt, satt mest o softa rätt nice.. Gick ut o slog lite bollar, ska ev vara med på Brännbollsyran nästa helg.. sedan gick vi t en lekpark eller lekpark skulle nog snarare kalla det SJÄLVMORD.... Satan livsfarligt aldrig mera... :P


Ja o ikv är det Kulturnatta ska ner en sväng senare ska nog allt se hur Malin mår ;) haha..


Nä ja borde plocka undan o dammsuga eftersom de är dammigt o äckligt, men ja orkar inte...


På återseende..


PussHej


Av litenida88 - 21 maj 2009 15:50

Vad ja har ont i magen..Fy faaan... Jag avlider... Men en jävla tur att jag inte behöver vara på dagiset då jaghar ont i magen.. Blir ju inte på så bra humör.. haha...


Ja o nu äre fin väder men ja orkar inte göra ngt... Borde äta ngt eftersom jag är hungrig, men vet ej vad jag ska äta, sen orkar jag inte laga mat, plus att jag inte har ngn matlust... Men men...


Ja nu äre bara att göra klart arbeten inför redov, men ska nog gå bra, har ju de mesta under kontroll...


Nä nu orkar ja inte skriva ngt mer, återkommer kanske senare..


PussHejs

Av litenida88 - 19 maj 2009 20:38

Japp d har ja gjort, var tveksam, men sen så packa ja väskan drog iväg, vilket ja inte ångrar mkt skönt.. Tog faktist mindre än 1timme, från IKUS, NUS, svingen, älven o sen t baks, jogga nästan hela vägen med, körs i taket.. haha.. :P


Sen körde ja bara 2 maskiner på gymmet en arm o sen körde ja en mage, men gjorde oxå 50 situps... Så nu börjar ja bli nöjd när man kommit igång, funderar på att boka ngt pass veckan som kommer.. Fotboll o bandy, men skulle ju tame fan säkert slita sönder korsbandet eller ngt sådant, skulle inte förvåna mej o gör ja de, då är min sommar förstörd...


men är ju grymt sugen...


O snart äre DH åh vad underbart, men lär ju somna t de.. haha...


Pusshej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards