Alla inlägg under september 2008

Av litenida88 - 29 september 2008 09:57

Det Är Inte Lätt När Det Är Svårt

Av litenida88 - 28 september 2008 11:54

Då vare söndag igen då o ny vecka imorrn, men har iaf sovmorron imorrn börjar inte förrän kl.1, skönt men lite drygt känner inte för att gå till skolan så sent in på dagen jag är hellre en sån som vill börja tidigt o sluta tidig.. Men men..


Idag händer inte så mkt, skulle behövt läsa lite ur läroverktyg, men de får bli senare.. Igår blev de iaf inge pluggandet, kan va skönt att slippa de ibland, måste få tänka o göra ngt annat oxå...


Kom iaf ihåg att min kära vän Frida fyller 19 ida, stort grattis till henne o igår fyllde mitt kusin barn Sigge 1 år, hua tiden går så fort, tycker de 'är nys dom föds, o vips så har ett år redan gått, hua.. O imorrn fyller min kusin 24 år, så ska försöka komma ihåg o slänga iväg ett mess till henne ;)


Ibland skulle man vart som Skalman, ha allt i ett skal o kunna det mesta, haha :P Tror jag har gått o blitt kortsluten lite grann i bollen, de är ganska svårt i skolan, men man lär sej väl :P


Aja nog surrat för idag, ska inte skriva så mkt mer, börjar få ont i fingrarna tror dom börjar bli krokiga av allt skrivandet, haha :P


See You Later Alligater ;)


PussHej

Av litenida88 - 27 september 2008 15:44

Är stor,igår pratade jag med min allra bästa kompis Susanna, vi träffas inte alls nå mkt nu, vi har inte setts så mkt sen vi börja på gymnasiet, eftersom vi gick olika linjer plus att hon gick i Hudik o jag i S-vall. Men vi ringer iaf till varandra ngn gång då o då, o pratar med varandra o då pratar vi om allt mellan himmel o jord, saknar henne vädligt mkt, den gamla tiden..


Sen nyss prata jag med hennes kära lilla syster, o hon är ju bara för söt, henne saknar jag hur mkt som helst, när vi väl är med varandra då hitt vi på en massa tok.. Jag kan då säga de Systrana Bergström är då bara för goa o helt underbara..


Sen nu sitter jag o pratar med Ida, henne saknar jag väldigt mkt med, tiden på gymnasiet o allt annat som vi hittat på, jag som nästan bodde hos henne förr, men nu ses vi inte heller så mkt, men de är mkt de att jag flytta hit upp, och hon jobbar o står i.. Vi har alltid hittat på massa tok, o en sak till som vi är experter på, de är att shoppa kläder fast vi inte har pengar eller råd, haha :P Men men..


Nä nu ska ja vänta o se om min kära vän Malin kommer in på MSN snart..


PussHej

Av litenida88 - 26 september 2008 11:05

Ja då vare helg igen då, hua veckorna går så fort, bara flyger fram.. De blir iaf en plugg helg, mer vet ja inte, har ganska mkt nu, men har iaf gjort klart en uppgift, skönt.. Nu fattes bara den andra, men den är öckligt svår, men ska sitta med ngt klasskompisar efter skolan på tisda, får se om man blir nå klokare, skulle vilja ha gjort klart den uppgfiten idag, så ja inte behöver känna stress på den, den ska va inne den 7/10, men den 10 har vi en tenta o på onsda flyttar ja, så jag har det jag gör.. Inte lite heller, men men..


Kom iaf nyss in från en promenad, väldigt skönt, härlig luft ute, inte för kallt, lagom.. Kände att jag behöver lite frisk luft om jag ska plugga nu ngr timmar framåt, sen får vi se vad det blir..


Men men, kanske kommer ett inlägg senare..


PussHej så länge


Av litenida88 - 25 september 2008 11:19

Fy bubbland va svåra ord de står i böckerna, man fatter ju ingan.. Kan dom inte skriva svenska?? När ja blir lärare då blire andra bullar, haha :P Nä nu har man mkt att stå i, ska läsa massa, ja visst nu har man iaf läst klart en artikel o börja skriva lite, sen ska jag läsa två böcker till , hua, ja som blir så trött av att läsa, blir nog så att jag måste sitta upp :P

 Nä nu ska jag göra ngn nytta o åka ut o göra lite ärenden..


PussHej


P.s Du Har Verkligen Tagit En Väldigt Stor Plats I Mitt Hjärta D.s

Av litenida88 - 24 september 2008 22:15

Sitter o lyssnar på gamla låtar, lyssnade nyss på Bryan Adams - Summer Of 69, den som vi sjöng när vi gick ut 9:an, hua tyckte de va nyss o man skulle välja till gymnasiet, hade många tankar o funderingar på vad jag skulle gå, de va fotboll/handbolls gymnasiet, HR, BF, SPID, o så klart BF, som det blev, vilket jag INTE ångrar, väldigt rolig o kul linje, visst de var lite slött o vi lekte massa, men kul vare.. Saknar den tiden ganska mkt, även fast jag trvis väldigt bra här uppe o allt med skolan, de här känns rätt, så saknar jag ändå de gamla. Tänker väldigt mkt på den gamla tiden, hua känns som jag är värsta gamm kärringa, men tänker på när man bodde hemma o vi lekte massa, jag, min kusin Hanna, min käraste vän Susanna som även fyller en dag före mej :P Och Maja.. Osså ibland var jag ju med min andra kära kusin Adde, vi gick nästan alltid till affärn som fanns där då, o köpte godis, spec, klubbor, o hubba bubba :) De känns som att det var igår, men det är snart flera år sedan, hua tiden går fort.. Se bara på min kära lilla kusin Tova, tyckte de va nyss hon föddes, men vips så är hon redan 4:år oj oj oj.. De är inte klokt... Nä nu ska jag försöka fixa lite med adress ändring o sån skit, flyttar snart..


See you..


PussHej

Av litenida88 - 24 september 2008 17:13

Kan man bara g¨å in o skjuta ihjäl massa folk? Jag fatter inte!?!? Kan ngn förklara de, De som hände i Finland förra året, när en kille avlossade massa skott i en skola? Visst de var hemskt o fruktansvärt man fatter inte, men så igår så hände de igen?? Varför!??! O idag så kände jag att jag absolut inte ville t skolan, hua blev ju skit rädd, tänkte att tänk om de händer här.. Inte för att jag tror att det kommer hända, men ändå, man blir ju rädd o tänker att det kan hända... Ja jag förstår bara inte hur man kan göra så, döda massa oskyldigt folk, o sen ta sitt eget liv, visst han ville väl inte ta sitt straff, den jävlen..

Av litenida88 - 24 september 2008 11:32

Ja både igår o idag är det strålande sol, mkt härligt.. Det som var så kallt förra veckan, hade man både lång fillingar en dag o vinterjacka.. Men nu äre sol o fint. Så igår efterskolan låg ja o en kompis ute i gräset vid skolan o softa, eller ja hon plugga, o jag läste aftonbaldet :P O idag blire lika fint, så idag har jag kjol, inte likt mej men har börjat tycka om att använda de osså leggins..


Men börjar inte förän kl. 13 men vill helst börja tidigt, så man får de gjort.. Går ända t halv 5 hua sent.. Men men..


Nä nu ska ja kika ruint lite innan det är dags för ännu en skoldag :)


PussHej

Ovido - Quiz & Flashcards