Alla inlägg under april 2010

Av litenida88 - 19 april 2010 16:17

För dålig uppdatering men har helt enkelt inte haft tid till det, har haft full upp! Ja i påskas var jag ner till Uppsala för att träffa Älsklings mamma o mormor för första gången, det var riktigt trevligt! Men bussresan ner var inte alls kul, först fick jag åka den jävla bussen jag brände mig i när jag jobbade ;( Sen fanns de såklart inge uttag, o på uppvägen fanns de inge ström men fick då iaf åka med älskling!


Ja o nu har man börjat ny kurs specialpedagogik ja okej det var ett tag sedan o den slutar för övrigt snart, vilket jag bara jublar över, eftersom att de inte är världens rolgiaste kurs precis, men men bara att bita i det sura äpplet o köra på, jag har ju trots allt mindre än halva tiden kvar nu, o nu blire ju valbara kurserna vilket kommer bli hur kul som helst!


Ja o mer vad händer mer då? Jo nu börjar våren komma o därmed pollen med, jag hatar pollen, är allergisk så blir typ sjuk ;( Men älskar ändå när våren är på G slippa dra på sig 10tusentals kläder :)


Ja o en till sak igår blev jag havlt väckt av ett tfn samtal, men det var inte från vem som helst! Utan det var från mina små kusiner, å vad jag saknar dom! O man blev ju ännu gladare o varmare i hjärtat när Tova sa att hon saknade mig!


Men i sommar ska jag äntligen få träffa dom, Tova fyller ju 6 år, så då ska jag allt bjuda in mig själv ;) haha.. Men jag fick ju komma med, hon sa de i tfn, så nu måste man spara pengar så man har råd att ge henne en present, o lillsyrran ska väl få ngt med, eftersom att ja inte träffar dom så ofta.. o sen en till sak, Malin min lill skrålla tar ju studenten, så då måste jag ge henne ngt undra vad? hmm?!


Nog om detta nu ska jag spela worms!


Tjingeling badring

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards