Alla inlägg under oktober 2008

Av litenida88 - 16 oktober 2008 19:48

Jag är verkligen dålig på att blogga, men jag orkar inte eller har tid, jag vet  ibland varför ja ens skaffade en till, men men..


Denna vecka har jag praktiserat på ett dagis, hua vilka söta barn, vill inte vara där imorrn för sista gången, men får hoppas på att få komma dit t våren..


Ja vad ska man skriva mer!?!? kommer inte riktigt på vad man ska skriva, har inte riktigt den lusten att skriva vad som händer med mitt liv o vad som händer här uppe..


Aja nu ska ja kika runt, sen blire TV o du är vad du äter.


PussHEj


Av litenida88 - 15 oktober 2008 17:38

Ja idag har man tvättat, tycker de är skönare att tvätta innan högen blir alltför stor, visst den va ganska stor nu oxå, men de gick. Tappa även bort min sport topp, min favvo, har säkert hamnat i eller följt med ngt när ja slänge in i garderoben, men duktig som ja är så vek ja faktist ihop mina tröjor o allt, ja okej påslakan o handdukar slänge ja in. Men får ta de senare. Kanske ikväll. Man vet aldrig med mej.


Har haft en sådan där pyssel dag, ner på stan, o fixat ny kodbricka eftersom jag inte fått på posten än, sen hem o städa, dammsugit o så, tvättat, pluggat, har nu bara 1, eller 1,5 fråga kvar, men den måste ja ha hjälp med att skriva.. Ibland skulle man vart skalman o haft om vad allt betyder o så, men får fråga ngn, hoppas vi kan ses ikväll..


PussHej

Av litenida88 - 11 oktober 2008 09:11

För nu ärIdol Tomas där, och han är inte att leka med, om ni inte sköter er så kommer han o kör över er med en buss, haha :P

Han är inte o leka med, så ni som ska på Hockey ikväll eller ni som ska spela o domarn är de bäst att passa er, han kommer springa ut på isen, I Promise :)


Jo osså ni måste kolla in hans hemsida, www.svammel.com.. Riktigt bra.. Om man vet o känner han, så skrattar man..


Nä nu snart ska man ner o hämta upp tvätten, skönt att ha de överstökat, men man måste ut i regnet ja okej ja ska ändå ta en promenad i regnet, inte så kallt ute, bara att klä sig :P


Kanske kommer ett inlägg ikväll..


Av litenida88 - 4 oktober 2008 11:06

Kommer min kära mamma o pappa hit, ringde dom nyss o fråga vart dom var, o då hade dom 9 mil kvar bara för mej att skynda mej in i duschen o fräscha till mej. Har varit vaken sen halv 8, tvättat, ätit frukost o sen sutte här, slappat o bara ahft det skönt..har sprunge som en tok upp o ner o ut o in till tvättstugan, men tur man gick ner när allt var klart o torrt, riktigt fräsch är de där, plus att torkskåpet är suveränt, torrt på en timma ungefär..

 Sen var jag ut med sopor, haha hitta ju inte sop rummet först, ja bara vart fan äre, men sen hitta ja de :P

Så de är skönt att ha tvättat, när ja bokar kommer ja nog boka på helger, o tidigt.. tycker om att kliva upp tidigt.. kan ikke sova hela dan.. Ja okej sängen är inte den skönaste heller,men kanske blir sköanre...Måste börja skriva oftare, men har inte tid eller ork till det, har så mkt nu..


Det Är Inte Lätt När Det Är Svårt!

Av litenida88 - 3 oktober 2008 19:43

Ja nu sitter jag här i mitt lilla rum ensam en fredag kväll, men de är ganska skönt, är trött som satan tog en låååång promenad på 2 timmar, galen som jag är :P var ganska trött när jag gicklängs älven, vela om jag skulle vända men nopp, gick bort till Östermalm, men sen så tog ja bussen därifrån, tänkte hoppa av på skolan, men äh åker ända hit, lika bra. Busskortet går ändå ut imorrn :( Men de gör ändå inget eftersom att det går typ 15 minuter att gå till skolan..


De som känns konstigt är att jag bor här nu, inatt drömde jag att jag flyttade igen, känns som jag har flyttat omkring lite hit o dit denna månad.. Men nu är jag äntligen på plats, även om jag helst vill vara ngn annan stans. 

Men men..


Rummet är ok, lika så köket o dom som bor i samma korridor, enda nackdelen är sängen, liten o hård som satan, man kan ju fan ligga på golvet så ligger man mjukare.. Tur mamma o pappa kommer upp imorrn o sen lämnar dom en mjukare madrass..


Nä undra om man kanske måste läsa lite inte för att jag orkar, men de måste, men de lär väl bli aftonbladet som vanligt :P


PussHej


P.s Jag Hoppas Att Jag Inte Kommer Förlora Dig D.s  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards