Alla inlägg under september 2010

Av litenida88 - 29 september 2010 12:35

Ja vet egentligen inte vad ja ska skriva, de enda ja vill nu är att sluta känna så här... Ibland tror ja att de är mig det är fel på!? Hmm..?!? ja vet faktist inte... O ja har blivit sjukt less på plugget, snart hoppar ja av, men vad göra då? o ja har ju dragit på mig studielån, så de blir ju inte heller så bra... Men vad göra om man mår som man gör? Nog om de, nu ska ja snart börja min träning, dvs, springa ner o ut, sen in o ner igen t tvätten... Mycket springande..


På återseende

Av litenida88 - 27 september 2010 09:10

Nu är verkligen hösten här, de är så kallt, o de har även börjat bli frost på morgonen... O man kan inte klä sig hur varmt som helst heller, för då fryser man till vintern...


O ja ihelgen har ja haft fullt upp, i fredags var ja till Jenny i Bjurholm, har ju snackat om att ja ska åka dit, o nu finaly åkte ja... Riktigt trevligt, hon bode så fint :) Sen på lördags morgon tog ja första Ybussen ner t Fjärn, o var hemma en natt, sen for ja upp igen.. Riktigt trevligt de med. Resan gick fort, ja satt o snacka med chaufförerna, bra när man känn dom kan man ju lifta ngn gång ;) O inte nog med de, ja KANSKE har fixat sommarjobb.. O ja behöver inte skriva CV, o ja de känns så skönt... Ja ska få hjälp med att kanske få jobb där.. Wohoooo...


O ja sen är de väl int så mkt mer som hänt, mitt liv går upp o ner. Just nu är de mittemellan.. Men men..


Nu ska ja ta o se så att ja fått med allt inför skolan...


Tjingeling

Av litenida88 - 19 september 2010 16:49

Oj oj oj nu rinner tiden iväg, snart är september slut o de börjar närma sig kallare dagar, mörkare o snön börjar falla... Men man får njuta än så länge iaf.. Idag har det och är fortf soligt o fint väder ute, har vart på en promenda/joggingtur nere vid älven riktigt härligt var det.. Sen har jag städat, både rummet, o korren, o vart o röstat... Så man har gjort en del idag, men skönt de med att göra lite än att bara slöa...


If igår så var ja o hälsa på min kära vän Ida, o hon bodde riktigt nice... Nere på Öbacka, läggan var otroligt fin, ljus o allt.. Hon hade även balkis, dock var inte utsikten den bästa, men bättre än inget alls :) Blev även ngr glas vin där... Mysigt värre...


Nä de var nog allt jag hade på hjärtat, nu ska jag forts se Mia & Klara, shit de är fan hur bra som helst... Hörs..


Tjingeling

Av litenida88 - 15 september 2010 18:00

Oj här har de inte vart uppdatering på ett tag ser ja.. Men ja har som inte haft tid, ork, lust eller ngn motivation till att skriva... De har hänt o de händer så mkt omkring mig nu så ja orkar knappt göra ngt... O nu har en förkylning brutit ut, så är hängig.. O ja idag hade ja tid på vårdc för mina eksem, men ja jag kunde lika gärna skippat de, hon var då int ens trevlig.. Hon bara ja skriver ut lite salvor o allt.. Men fuck her att ja tänker köpa, bara onödiga pengar, de håller ändå på att torka ut...


Så de blir inge av... O ja jag har börjat sitta i röda rummet o läsa kurs böcker.. Kors i hela himmelen säger ja bara... Har gått igenom min första kurs bok sen ja började... Woho.. MEn har klarat mig ändå ;)


Nä nu ska jag ta o se om jag hittar ngn föda (mat) i kylen..


Tjingeling

Av litenida88 - 7 september 2010 21:37

Fick en kommentar idag när ja logga in av "Idol Tomas" hihi... Alltid kul med kommentarer...


Idag har ja träffat min vän Idis fr gymnasiet hon har flyttat hit, riktigt nice må ja säga... Vi hade de underbart roligt på stan idag.....


Nu orkar ja tyvärr inte skriva ngt mer, tankarna snurrar för fullt o ja kan inte tänka klart...


Hej på er

Av litenida88 - 6 september 2010 20:35

Uscha nu vill jag bara fly, men man kan inte fly heller eftersom att man kommer alltid t baks, eller man kommer aldrig undan.... Det sägs att ibland får man bara bita i det sura äpplet, men jag kan säga att de är inte så bara ibland... Det kan faktist vara riktigt svårt o jobbigt ibland... Nä usch nu orkar ja inte skriva nå mer, har alldeles för mkt i skallen som snurrar..


Hej på er

Av litenida88 - 5 september 2010 12:09

Nu springer tiden verkligen iväg, man hinner inte med... Snart fyller man år oxå :) Längtar inte så där jätte mkt om man säger så... O ja vad har hänt på sista tiden då?! Jo en sak, ja börjar få saker gjorda nu för tiden, de känns så skönt... Ja ska söka bostadsbidrag, men ska fixa lite mer, sen kanske man får en slant, så man slipper betala fullt pris i hyra :) Sen är de ändrat i min valwebb så ja har nu Svenska som andra språk i den, ist för Naturvetenskap. O ja nu var de väl inte så mkt mer, som har blivit gjort, eftersom att jag har gjort de mesta... Men ibland äre bara att ta sig  kragen o göra saker.


Nä nu ska ja ta o surfa runt lite o slänga iväg ett mess t en kompis soim flyttat hit..


Tjingeling

Av litenida88 - 3 september 2010 08:35

Ja nu har man fått in nya rutiner, blivit morgon pigg, så vid 7 ungefär sticker ja ut på en jogg/promenad i ca 45 minuter.. Mkt härligt. Dagen blir mkt längre o man hinner så mkt mer. Gud ja låter som en gamm tant ;) Men ja har ingen lust att sova bort all day long...


Igår fick ja oxå en bok ja reservera på bibblan, konsten att vara invandrare, en riktigt intressant bok, ingen typ kurslitteratur bok utan som en helt vanlig bok, fast för mig hör den nu t kursen, men de är ju bara ett plus om den är bra :)


Kursen i sig är hur intressant som helst... :)


O ja nu har Lisa Fisa min vän flyttat ut härifrån, buhu... De är hur tomt som helst... ;( MEn ja ska nog allt komma o inspektera läggan din ;)


Nä nu blire lite Playa Del Sol...


Tjingeling

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards