Alla inlägg under maj 2010

Av litenida88 - 22 maj 2010 21:16

Ja sommarn o den efterlängade värmen kom äntligen hem hit till Ume med :) helt underbart! Hoppas att det kommer bli en kanon sommar nu när jag ska vara ledig o inte jobba ngt... Ja jag vet att de kommer bli drygt med ekonomin o de, men så äre, jag orkar inte jobba denna sommar, de har varit så mycket o förra sommarn blev som väntat inte den bästa sommarn när de var bussjobbet, o jag brände sönder mig halvt ;( Åh de vill jag inte uppleva igen, o vill inte heller jobba i varma bussar o åka fram o t baks...


Ja o vad händer mer i mitt liv då, jag har en redv o en indiv uppgift kvar o de ska man väl klara av eller?! jo vi kör på de, redov är trots allt i grupp så de är lugnt skönt o slippa tänka på allt själv..


O sen den 4 Juni åker jag äntligen hem till päronen, ok nu åker ju dom iväg när man kommer ner, men so what kommer få vara med dom senare i sommar ska bli nice, saknar dom nu.


Nä nu ska ja ta o fortsätta kolla champions leauge finalen mellan Bayern o Inter mycket spännande match må ja säga, o Inter tog ledningen nu med, vilket känns extra underbart :)


Tjingeling;)

Av litenida88 - 16 maj 2010 13:15

Kom ja in på blogg helvetet, har ju hela tiden fått felaktigt anv namn o lösen, så nu testade ja mitt ja en sisådär 1000 lösenord, o ja där ser man de gick :)


Jag ska nu försöka bättra på bloggvägen, men just nu är det mycket, o jag orkar inte att blogga, o mkt om de som är nu kommer nog inte upp i bloggen heller!!


Ja som sagt nu är man inne på sista kursen innan sommarn vilket känns extrem jävla underbart, sen ska ja ha en lång o skön sommar, ska inte jobba ett skit, visst de blir fattigt, men så är de jag känner att jag orkar inte, de har o är så mycket nu. Jag orkar bara inte! Ger snart upp allt med!


O ja börjar sakna mamma o pappa, Gnarp, Sundsvall, o allt där nere har inte varit nere på 6 månader, ja ni hörde rätt.. 6 MÅNADER!! Men jag har inte haft tiden eller orken till att åka ner!


Men ska nu spara pengar, o sen om man får jobba lite extra på förskolan så får man in pengar, o bättre än inget alls, så imorrn blire jobb men bara 2,5 timme, men de är ändå mycket bra pengar för mig, känner att de går mkt pengar nu för mig, måste börja ta o kolla vad de är som går hela tiden!

O nu av allt skulle jag helst vilja flytta t en lägga eller ett hus...Känner att ja vill ha eget, vill vara klar med utb, ha ett jobb o eget, så man får o kan bestämma sj hur man vill ha allt!


Nä de var nog allt för mig, nu ska ja försöka komma ihåg mitt lösen,ja har ju som sagt inte de bästa minnet.... :)


Tjingeling Badring

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards