Alla inlägg under augusti 2009

Av litenida88 - 17 augusti 2009 20:11

Ja nu är det Måndag igen o ny start på en ny vecka. Har inte gjort så mkt idag, eller jo har tage en promenad, mkt härligt gick nere vid älven. Underbart.


Ja o idag har pellis kommit t staden ska träffa henne o hennes mamma o en väninna t hennes mamma imorrn, dom skulle bjuda mej på middag, mkt snällt tycker jag, med tanke på att jag aldrig träffat dom, men dom känner ju mej.. haha.. :P


Ja o nu gör man inte så mkt, har TV:n på i bakgrunden men de är inget bra på den, som vanligt... Förstår inte, de finns inget bra program på TV:n nu för tiden..


Nä nu ska man ta o läsa bloggar o se om dom har uppdatera :P


PussHej

Av litenida88 - 16 augusti 2009 16:18

Ja nu är det Söndag igen, o regnar gör det ute, men inget mej emot ibland är det ganska mysigt när det regnar. Ja nu har jag gjort om bloggen lite, den var så tråkig, så kände mej tvungen, men vette fan, är inte nöjd än, men de kommer jag nog aldrig bli heller :P


Om ja känner mej sj rätt så lär jag göra om den flera ggr om, men någon gång ska jag väl lyckas få till den..


ja jag har inte så mkt att berätta, händer inte ngt spec idag.


På återseende...


PussHej

Av litenida88 - 16 augusti 2009 01:02

Ja egentligen så är det väl Söndag, men jag tycker fortfarande att de är Lördag, inte för att de spelar någon större roll, men känns bättre de än att de är Söndag, för då är det Måndag igen imorrn...


Dagarna går så fort, nu är de redan Augusti, o snart slut på den månaden o ja månaderna kommer o går... Man blir bara äldre o äldre.. Tänkte på de nu när jag var ute o gick, jag fyller 21 iår. Inte för att de är så spec gammalt, men förstår inte riktigt.. Tyckte de var nyss man var liten o man längtade tills man fyllde år, nu är det inte så stort.. Brukar tänka på mina små älskade kusiner & kusinbarn som inte är så gamla, tänk dom längtar o längtar tills dom fyller år o julafton o alla högtider, tänk dom har så mkt framför sig i livet, visst de har ju jag med, men ibland så känns de som att man vart med om mkt, fast man inte har det...


Nog om de, de blev visst massa skit prat, men ibland har man tankar kring vad livet egentligen handlar om, hur de kommer gå o sen sluta..


Aja nu borde jag borsta mina gaddar, men är ej så spec trött..


PussHej

Av litenida88 - 15 augusti 2009 14:07

Ja då var det lördag igen, och jag har inte uppdaterat på år & dar, men de är för att jag ej haft ngn större lust till det plus att jag ibland funderar på att lägga ner bloggen, men ibland är d skönt att ha en och kunna skriva av sig!!


Ja annars så har jag vart sjuk, låg cirkus 14 dar helt däckad... spydde till o från... Men nu är d bättre, eller ja de är väl d att jag blir frusen ofta, men de är väl för att jag ej åt ngt under dom dagarna...


Annars har ja väl inte gjort så mkt, de är så mkt som ja vill skriva, men mkt av d är väl privat o ska nog inte skrivas här, man vet ju aldrig vilka de är som läser o så...


Nä nu ska man väl läsa andras bloggar o se vad dom haft för sig..


PussHej

Av litenida88 - 2 augusti 2009 12:09

Ja nu har man gått o blivit rejält sjuk.. Förkyld o spytt sen i fredags...

Inge kul kan ja lova.. blir hungrig då o då men kan ej äta ngt.. kan inte ens dricka vatten så klen är ja.. O ja som skulle va barnis imorrn o tisdag till mina små älskade kusiner, men nu går inte de.. Orkar ej med mej sj just nu.. Vill krypa ur min kropp o försvinna o bli frisk..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards