Alla inlägg den 2 november 2010

Av litenida88 - 2 november 2010 09:31

Nu har de varit dött här i bloggen, men de har hänt så mkt...


Vi börjar med i Torsdags då åke jag med Ybussen härifrån ner till Sthlm för att hälsa på släkten, vilket var super duper skoj... Jag bodde på ett ställe som heter Odensala, de låg i Märsta och lie ute på landet. Helt underbart var det.


Sedan på fredag så följde jag med kusin hon jag bodde hos, till hennes jobb, (lantmännen), var riktigt skoj, satt på en stol iof men kul o se vad hon jobbar med, än att bara sitta hemma hos dom och vänta in tiden.


Sen har jag varit med henne i stallet eftersom att hon är häst intresserad och de var oxå riktigt skoj fick se hur hon gjorde med allt, ta in och ut hästar, mata dom och allt vad hästar innebär. Jag själv blev lite rädd för hästarna dom var så stora .... ;)


Sen ha vi vart ute o åkt, varit i både Upplands Väsby, Sthlm, Tyresö och Uppsala... Så har blitt en del åkandet..


Sen på söndagen åkte jag hem med nattbussen, hann i sista sekund 2 minuter innan bussen gick... Puh :) Men jag hann ändå... O den resan gick mkt segare än vad den gjorde ner, brukar vara tvärtom, men tillslut så anlände bussen till Umeå och Ålidhem :)


De var nog allt, nu ska jag ta o läsa lite andra bloggar, samt ducha och sedan bege mig..


Tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards